JFenzi Natural Line (Chocolate)

Dziś mam dla Was recenzję wody perfumowanej o zapachu czekolady. Bardzo mnie kusił, więc stwierdziłam czemu by go nie wypróbować. Zwłaszcza, ze kosztował jedynie 15 zł w mojej ulubionej drogerii internetowej Wispol. Perfum świetnie oddaje zapach czekolady. Są dość mocne, ale ja właśnie lubię takie zapachy. W buteleczce mamy 50 ml.  Zapach utrzymuje się dość długo, więc to też na plus. Co mogę jeszcze o nich powiedzieć. Hmm. Buteleczka perfum jest ładna, a producent w swojej linii ma jeszcze 12 zapachów takich jak :
• truskawka
• brzoskwinia
• kwiat wiśni
• wanilia z karmelem
• zielona herbata
• jeżyna
• czekolada
• kokos
• bez
• konwalia
• białe kwiaty
• róża
 Ja na pewno się jeszcze skuszę na kilka zapachów. A Wy macie jakieś z tej serii ? Lub chcielibyście mieć? Jak tak to piszcie jaki zapach. Może pomyślę nad konkursem z najwięcej razy wybieranym zapachem.


Mam też dla Was mała informacje. Uczestniczę w akcji blogerskiej, gdzie co 2 dni w grudniu jedna z nas będzie organizować konkurs. Więc wrzucam Wam link do strony na fb gdzie będzie informacja u kogo w danym dniu jest konkurs KLIK.

4 komentarze:

  1. zieloną herbatę chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jestem bardzo ciekawa tego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki o zapachu truskawki. Na początku nie mogłam się odpędzić od niego. Mega słodki, cudowny, długotrwały zapach <3. Ale po jakimś czasie, zaczął mnie drażnić. Ogólnie fajne perfumy, ale nie na dłuższą mete truskawka :D

    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaopiekowałabym się zieloną herbatą i białymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń